Będę mamą

Dla każdej kobiety narodziny dziecka to wyjątkowy czas. Nieważne czy to pierwsza ciąża czy już kolejna. Prawidłowy przebieg ciąży zdrowie matki, a także dziecka jest mocno uzależnione od sposobu żywienia w tym ważnym czasie. Cały wielki dział nauki powstał właśnie ze względu na kobiety ciężarne, gdyż opieka dietetyczna nad nimi jest zupełnie inna niż w każdym innym przypadku. Dlatego warto aby kobiety zdobywały wiedzę na ten temat jeszcze przed i w czasie ciąży. W naszym gabinecie mogą uzyskać nie tylko wiele cennych porad i wskazówek ale nawet indywidualny przepis na zdrowe żywienie podczas ciąży.

Pakiet pomocy obejmuje:

  • ocenę potrzeb energetycznych w danym trymestrze
  • analizę i ocenę nawyków żywieniowych mogących mieć wpływ na rozwój dziecka, zdrowie matki i ogólny przebieg ciąży
  • dokładną analizę i ocenę spożycia wybranych produktów w obecnej diecie oraz szczegółowy opis ich znaczenia dla ciężarnych
  • niezbędny wywiad żywieniowy i medyczny pozwalający ustalić wszystkie zalecenia
  • zlecenie ewentualnych badań laboratoryjnych
  • pakiet dietetyczny w zakres którego wchodzą jadłospisy na każdy dzień. Cała dieta jest indywidualnie dobrana do potrzeb wynikających z ciąży, chorób, preferencji smakowych, możliwości kulinarnych itp
  • lista zakupów dotycząca produktów zawartych w diecie
  • zadania terapeutyczne
  • program aktywności ruchowej

Polecane artykuły

Czy wolno pić kawę w ciąży?

Generalnie kobieta w ciąży nie powinna pić kawy. Zbyt duże jej spożycie może wpływać negatywnie na rozwijający się organizm dziecka, zwiększając ryzyko poronienia, przedwczesnego porodu ...

czytaj więcej

Warzywa i owoce

Warzywa i owoce to niezwykle istotne źródło witamin i minerałów dla kobiet w ciąży.

czytaj więcej

Zapotrzebowanie na węglowodany w trakcie ciąży

Chcąc ustrzec się ewentualnych powikłań zdrowotnych należy zwracać bardzo dużą uwagę nie tylko na ilość węglowodanów, ale także ich jakość.

czytaj więcej

Jak planować posiłki w trakcie ciąży

Każda kobieta ciężarna powinna zadbać o prawidłową ilość posiłków, starać się je spożywać w miarę o wyznaczonych porach oraz zachowywać między nimi określone przerwy czasowe.

czytaj więcej
Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe